Saturday, August 8, 2009

my luv family


aku ngan adeQ

xdek keje dh aku ni,duk ngadap laptop update blog aje keje nye..ni adeq aku yg bongsu,nama die muhammad safuan nizam..umo 12thn.thn ni UPSR,aku x tau r ape citer die nk exam ni..bdk kecik sorg ni bukan rajin sgt ngadap buku.yg die tau,main3..hah..1 lg hobi die mancing.pantang jmp tmpt ade air,kpala die igt mancing je r.aquarium kt umh pn jd kt die,amek tali pancing ngan mata kail then bmula r xtvt mancing die kat dlm umah..ntah r adeq aku yg sorg ni.


am,aku,mama & adeq

ni pic bln 5 br2 ni..ms ni last day aku kt sabah..2 minggu aku cuti blk sabah..parent ngan 2org adik aku duk kt lahad datu,sabah..abah aku kne transfer keje kt sne.cian aku kne tgl,sedey..aku blk jenguk dorg 1x je sthn..nk blk slalu x dapet r..mau botak kpala aku.dh r nk kne kumpul duit nk kawen..(ade ke aku kumpul????...hu3).yg duk lentok kt bahu aku pakai baju merah ni adik aku ke2 bongsu(bwh aku r maknanye)..nama die mohd khaidan.aku ni anak no3,no1 & no2 lak dua2 abg.dorg xdek r kt sni,iyea r..masing2 dh ade komitmen sendiri.aku blk sabah sorg2 je aritu..


aku,abah,mama & si kecil

hah..kt sni aku nk knl kn abah & mama aku yg tercinta..nama abah aku Nazeri,mama aku lak Normala..ms ni kt bdr tawau,kteorg br pas bfast..dorg nk anto aku g airport,nk blk semenanjung dh.b4 tu we all pose jap kt tepi pantai ni..hua..hua..hua...x puas rasa 2mgu duk sabah.nangis aku ms blk aritu..yea r..sp x sedey,dpt jumpa family 1x sthn je..

No comments:

Post a Comment